Paris'ten Normandiya'ya giden, otoyolları geçiş yapmakla yükümlü olan herkes şaşırır: Tüm paralı evler nerede? Ücretsiz seyahat ve birkaç ay boyunca 210 kilometrelik iyi bir otoyolda liman şehri Caen'e.
Son olarak, 1955'ten beri bölümlerde trafiği felç eden bu birçok barikatın önünde daha fazla frenleme yok. Bir daha asla bu kalıcı “péage à 2000 m” uyarı işaretleri, can sıkıcı yolun yoluna itmek için.
Artık bekleme süresi yok, bilet yok, kart veya para çekme, daha fazla makbuz yok.
Stauffalle Tolls
Tüm gezginler en kısa yılanı aradıkları için birçok anahtarın önündeki can sıkıcı şerit değişikliğini geçin. Kötü hedeflenen atış nane hakiminin yanına geldiğinde ve Euro asfaltın üzerinden geçtiğinde dışarı çıkmayacak. Adieu, bu mağazalar 1950'lerden beri otoyolları engelleyen bir duyuru ile.
Hayır, şimdi sahile bir gitmede engeller olmadan gidiyor. Slogana göre: Time Tatil Gezisi'nde para. İlk deneyimden sonra zaman kazancı etkileyici. Fransız otoyolu operatörü Sanef'e göre, tatil günleri ve hafta sonları trafik sıkışıklığının bir buçuk saate kadar tasarruf sağlayacak.
Ücret artar
Eğer umut bu popüler rotanın yakın zamanda gezinmek için nazik olduğunu alevlendirmelise: Mısır olmayan, hiçbir şekilde! Yol kullanım ücreti kalır ve her yıl daha pahalı hale gelir. Şu anda bu rotadaki bir araba için iyi bir 20 avro ücrete mal oluyor. Ücret ödenmeye devam ediyor, ancak şimdi otomatik olarak kaydediliyor.
Bu şöyledir: frenleme veya durmadan geçiş köprüleri altında sürüyorsunuz. Bu portallar, geçerken plakaları, seyahat edilen rotayı ve araç türünü otomatik olarak kontrol eden ve değerlendiren kameralar ve sensörler ile donatılmıştır. Yeni bariyersiz geçiş sistemi “Péage à Flux Libre” olarak adlandırılır.
Hırslı plana göre, 2030 yılına kadar Akdeniz'e veya Bordeaux aracılığıyla Atlantik Kıyısı'na kadar en önemli karayollarında uygulanmalıdır. Zaten Montmarault yakınlarındaki Fransa'daki A79'da Saarbrücken ve Metz arasındaki A4'ün bir bölümünde bilinmektedir. Daha sonra, otoyollar Toulouse, Chamonix, Grenoble ve Lyon'a dönüştürülür. İspanya ve Portekiz'deki İtalya (Milan'ın kuzeyinde Asti ve Como'da) gibi diğer Akdeniz ülkeleri de bazı rotalarda serbest akışa güvenmektedir.
Tatilciler için dezavantaj
Bununla birlikte, bazı tatilcilerin huzursuz olduğu bir yenilik var: 72 saat içinde meydana gelen otoyol ücretlerinin ödenmesine dikkat etmelisiniz. Bu bir kredi kartı Ratzfatz ile çevrimiçi olarak yapılabilir, Web sitesinde veya otoyol operatörünün uygulamasında araç plakasını girersiniz; Ayrıca önceden kayıt yaptırabilir ve ardından e -posta yoluyla ücretli ödeme için bir bellek alabilirsiniz (autoroutes.sanef.com). Fransa'da bir tatil evi olan çeşitli sürücüler, kiralık arabalardan bilinen bir paralı kutu kullanmayı tercih ediyor. Daha sonra, saklanan banka detayları veya kredi kartı ile tutar otomatik olarak faturalandırılır.
En iyi bilinen beş sağlayıcı arasında BIP & GO, Maut 1/ADAC, Farstickets Western Europe, Go Telepass ile ve hala sağlayıcı Tollbird için nispeten yeni. Ücret kutuları bir abonelik gibi çalışır, bu nedenle en az yıllık bir ücret ödersiniz, yaklaşık 20 Euro. Péage'yi benzer şekilde ödemek istiyorsanız, dinlenme alanlarında ve “bar taca” dükkanlarında makineler vardır.
375 Euro'ya kadar ceza ücreti
Ancak ödemeyle savaşırsanız, posta alırsınız. Üç gün sonra, yurtdışında da dahil olmak üzere sahibine ödeme talebi gönderilecek ve on Euro ceza ücreti alınır. Bu hatırlatmaya rağmen fatura 15 gün içinde ödenmezse, ceza ücreti 90 Euro'ya yükselir. Ücret ücreti iki ay sonra hala ödenmezse, 375 Euro ödenir.
Çünkü bariyerler düşse bile, Fransızlar “péage” ı belirlerken herhangi bir sardalya bilmiyorlar.
Son olarak, 1955'ten beri bölümlerde trafiği felç eden bu birçok barikatın önünde daha fazla frenleme yok. Bir daha asla bu kalıcı “péage à 2000 m” uyarı işaretleri, can sıkıcı yolun yoluna itmek için.
Artık bekleme süresi yok, bilet yok, kart veya para çekme, daha fazla makbuz yok.
Stauffalle Tolls
Tüm gezginler en kısa yılanı aradıkları için birçok anahtarın önündeki can sıkıcı şerit değişikliğini geçin. Kötü hedeflenen atış nane hakiminin yanına geldiğinde ve Euro asfaltın üzerinden geçtiğinde dışarı çıkmayacak. Adieu, bu mağazalar 1950'lerden beri otoyolları engelleyen bir duyuru ile.
Hayır, şimdi sahile bir gitmede engeller olmadan gidiyor. Slogana göre: Time Tatil Gezisi'nde para. İlk deneyimden sonra zaman kazancı etkileyici. Fransız otoyolu operatörü Sanef'e göre, tatil günleri ve hafta sonları trafik sıkışıklığının bir buçuk saate kadar tasarruf sağlayacak.
Ücret artar
Eğer umut bu popüler rotanın yakın zamanda gezinmek için nazik olduğunu alevlendirmelise: Mısır olmayan, hiçbir şekilde! Yol kullanım ücreti kalır ve her yıl daha pahalı hale gelir. Şu anda bu rotadaki bir araba için iyi bir 20 avro ücrete mal oluyor. Ücret ödenmeye devam ediyor, ancak şimdi otomatik olarak kaydediliyor.
Bu şöyledir: frenleme veya durmadan geçiş köprüleri altında sürüyorsunuz. Bu portallar, geçerken plakaları, seyahat edilen rotayı ve araç türünü otomatik olarak kontrol eden ve değerlendiren kameralar ve sensörler ile donatılmıştır. Yeni bariyersiz geçiş sistemi “Péage à Flux Libre” olarak adlandırılır.
Hırslı plana göre, 2030 yılına kadar Akdeniz'e veya Bordeaux aracılığıyla Atlantik Kıyısı'na kadar en önemli karayollarında uygulanmalıdır. Zaten Montmarault yakınlarındaki Fransa'daki A79'da Saarbrücken ve Metz arasındaki A4'ün bir bölümünde bilinmektedir. Daha sonra, otoyollar Toulouse, Chamonix, Grenoble ve Lyon'a dönüştürülür. İspanya ve Portekiz'deki İtalya (Milan'ın kuzeyinde Asti ve Como'da) gibi diğer Akdeniz ülkeleri de bazı rotalarda serbest akışa güvenmektedir.
Tatilciler için dezavantaj
Bununla birlikte, bazı tatilcilerin huzursuz olduğu bir yenilik var: 72 saat içinde meydana gelen otoyol ücretlerinin ödenmesine dikkat etmelisiniz. Bu bir kredi kartı Ratzfatz ile çevrimiçi olarak yapılabilir, Web sitesinde veya otoyol operatörünün uygulamasında araç plakasını girersiniz; Ayrıca önceden kayıt yaptırabilir ve ardından e -posta yoluyla ücretli ödeme için bir bellek alabilirsiniz (autoroutes.sanef.com). Fransa'da bir tatil evi olan çeşitli sürücüler, kiralık arabalardan bilinen bir paralı kutu kullanmayı tercih ediyor. Daha sonra, saklanan banka detayları veya kredi kartı ile tutar otomatik olarak faturalandırılır.
En iyi bilinen beş sağlayıcı arasında BIP & GO, Maut 1/ADAC, Farstickets Western Europe, Go Telepass ile ve hala sağlayıcı Tollbird için nispeten yeni. Ücret kutuları bir abonelik gibi çalışır, bu nedenle en az yıllık bir ücret ödersiniz, yaklaşık 20 Euro. Péage'yi benzer şekilde ödemek istiyorsanız, dinlenme alanlarında ve “bar taca” dükkanlarında makineler vardır.
375 Euro'ya kadar ceza ücreti
Ancak ödemeyle savaşırsanız, posta alırsınız. Üç gün sonra, yurtdışında da dahil olmak üzere sahibine ödeme talebi gönderilecek ve on Euro ceza ücreti alınır. Bu hatırlatmaya rağmen fatura 15 gün içinde ödenmezse, ceza ücreti 90 Euro'ya yükselir. Ücret ücreti iki ay sonra hala ödenmezse, 375 Euro ödenir.
Çünkü bariyerler düşse bile, Fransızlar “péage” ı belirlerken herhangi bir sardalya bilmiyorlar.