Dağlardan geçiş yolları tatilde ruh hali katilleridir. Brülör? Birikmiş iş. Gotthard? Blech Çığ. San-Bernardino Tüneli? Dur ve git. Alpler üzerinde bir nostalji yolculuğu zamanı. Karayollarını sola bırakın!
Neden bu kadar çok İtalya tatilcisi her yaz Güney Alpleri'ne gitmek için bu kadar acele ediyor? Bir parsel servisi gibi zaman baskısı altındaymış gibi, tolere edilen en yüksek hız ve gizli bir radar uyarı uygulamasıyla otoyollarda yarışıyorlar.
Birçok şantiyeden rahatsız olurlar, dinlenme alanında kahve to-go-go-go-go-go-go-the-deve ve makas, sadece Alpler darboğazının önündeki az ya da çok uzun trafik sıkışıklığında herkesle geri dönerler: Brenner'da, Gotthard ve San-Bernardino tünelinde.
Alpin Transit: Tatilde Stres
Tatil yapımcılarının Alplerden güvenilir bir şekilde uzaklaştıkları tek panorama, tahtalar ve medyandaki “trafik devi”, söylendiği kadar sefil görünüyor. Bazen bir sonraki tünelin önünde bir dağ zirvesi yakalarsınız.
Buna alpentransit denir. Bu asfalt kokusu, motosiklet gibi geliyor, serbest stil yerine zorunludur.
Alpler aslında Adriyatik'in önünde can sıkıcı bir engel olarak algılanmayı hak etmedi. Dağlar çok güzel olduğu için, yolda Alpler için en az bir günlük seyahat planlamaya değer.
2025'ten bu yana, sözde en hızlı transit rotaları için makul bir argüman yoktu. Çünkü günde 46.000 araçla brülörün üzerinde olan en yoğun otoyol, bir Stauffall ve uzun yıllardır.
Brenner: 2031'e kadar megabo şantiyesi
Brenner'daki Tyrolean Wippe Vadisi'ndeki Lueg köprüsünün 2031 yazına kadar yenilenmesi bekleniyor ve hafta sonları sadece sürünen bir hızda ilerleyecek. Brenner otoyolundaki trafik sıkışıklığı olsa bile, gezginlere A13'ten izin verilmez ve terk edemez, o zaman ayrılışlar çevredeki toplulukları teneke çığdan korumak için engellerle engellenir.
Brülör Paketi B 182'de otoyola paralel olarak, dozlama ışıkları, trafik durumuna bağlı olarak sadece birkaç aracın geçmesini sağlıyor. Bu nedenle dur ve git kaçınılmazdır.
ADAC'a göre, Gotthard ve San Bernardino hakkındaki karayolu alternatifleri (her iki tünel de geceleri tekrar tekrar kapalıdır) tamamen aşırı yüklenir, çünkü milyonlarca başka tatilcinin brülörden kaçınmak için aynı fikre sahip olacaktır.
Bir nostalji yolculuğu zamanı. Otoyolları yaz aylarında soldaki dağlardan bırakın! Tünel görünümü olmayan Alpler.
Sürüş eğlencesi: pasaportlar, saç tokası virajları, eğriler
O zamanlar büyükbaba gibi, geçişler, süpürme ve eğriler üzerindeki böcek ile. Sayısallaştırılmış slaytlardan biliyorsunuz: dağ peyniri, bir alpin çayırında turp ve siyah ekmek, handa atıştırmalık ve ailenin her zaman harika bir alpin zeminine sahip arabanın yanına yerleştirildiğini biliyorsunuz. Ve baba pratik olarak asla resimde değildi çünkü kamera lensi için ayrı pozlama ölçer ayarlayabilen tek kişi o.
Geçmişe bakıldığında, bu nostaljik alpin geçişleri gerçekte olduğundan daha güzel görünebilir. Abyss'teki sokakları kapatın ve bir sonraki yıldan sonra bir serpantin de strese neden olabilir.
Bununla birlikte: Dağların güzelliği, güneye giderken kilometrelerden daha uzun süren otoyol tünelinden daha harika hantal geçiş yollarında kolayca deneyimlenebilir.
San Bernardino'daki eski rotanın 88 süpürmesini, Gotthard Pass'taki tremolo veya 46 saç tokası virajıyla Stilfser Joch'un yaklaşık 24 virajını süren herkes, bu pasaportların her Schlenker'e değer olduğunu bilir.
Neden bu kadar çok İtalya tatilcisi her yaz Güney Alpleri'ne gitmek için bu kadar acele ediyor? Bir parsel servisi gibi zaman baskısı altındaymış gibi, tolere edilen en yüksek hız ve gizli bir radar uyarı uygulamasıyla otoyollarda yarışıyorlar.
Birçok şantiyeden rahatsız olurlar, dinlenme alanında kahve to-go-go-go-go-go-go-the-deve ve makas, sadece Alpler darboğazının önündeki az ya da çok uzun trafik sıkışıklığında herkesle geri dönerler: Brenner'da, Gotthard ve San-Bernardino tünelinde.
Alpin Transit: Tatilde Stres
Tatil yapımcılarının Alplerden güvenilir bir şekilde uzaklaştıkları tek panorama, tahtalar ve medyandaki “trafik devi”, söylendiği kadar sefil görünüyor. Bazen bir sonraki tünelin önünde bir dağ zirvesi yakalarsınız.
Buna alpentransit denir. Bu asfalt kokusu, motosiklet gibi geliyor, serbest stil yerine zorunludur.
Alpler aslında Adriyatik'in önünde can sıkıcı bir engel olarak algılanmayı hak etmedi. Dağlar çok güzel olduğu için, yolda Alpler için en az bir günlük seyahat planlamaya değer.
2025'ten bu yana, sözde en hızlı transit rotaları için makul bir argüman yoktu. Çünkü günde 46.000 araçla brülörün üzerinde olan en yoğun otoyol, bir Stauffall ve uzun yıllardır.
Brenner: 2031'e kadar megabo şantiyesi
Brenner'daki Tyrolean Wippe Vadisi'ndeki Lueg köprüsünün 2031 yazına kadar yenilenmesi bekleniyor ve hafta sonları sadece sürünen bir hızda ilerleyecek. Brenner otoyolundaki trafik sıkışıklığı olsa bile, gezginlere A13'ten izin verilmez ve terk edemez, o zaman ayrılışlar çevredeki toplulukları teneke çığdan korumak için engellerle engellenir.
Brülör Paketi B 182'de otoyola paralel olarak, dozlama ışıkları, trafik durumuna bağlı olarak sadece birkaç aracın geçmesini sağlıyor. Bu nedenle dur ve git kaçınılmazdır.
ADAC'a göre, Gotthard ve San Bernardino hakkındaki karayolu alternatifleri (her iki tünel de geceleri tekrar tekrar kapalıdır) tamamen aşırı yüklenir, çünkü milyonlarca başka tatilcinin brülörden kaçınmak için aynı fikre sahip olacaktır.
Bir nostalji yolculuğu zamanı. Otoyolları yaz aylarında soldaki dağlardan bırakın! Tünel görünümü olmayan Alpler.
Sürüş eğlencesi: pasaportlar, saç tokası virajları, eğriler
O zamanlar büyükbaba gibi, geçişler, süpürme ve eğriler üzerindeki böcek ile. Sayısallaştırılmış slaytlardan biliyorsunuz: dağ peyniri, bir alpin çayırında turp ve siyah ekmek, handa atıştırmalık ve ailenin her zaman harika bir alpin zeminine sahip arabanın yanına yerleştirildiğini biliyorsunuz. Ve baba pratik olarak asla resimde değildi çünkü kamera lensi için ayrı pozlama ölçer ayarlayabilen tek kişi o.
Geçmişe bakıldığında, bu nostaljik alpin geçişleri gerçekte olduğundan daha güzel görünebilir. Abyss'teki sokakları kapatın ve bir sonraki yıldan sonra bir serpantin de strese neden olabilir.
Bununla birlikte: Dağların güzelliği, güneye giderken kilometrelerden daha uzun süren otoyol tünelinden daha harika hantal geçiş yollarında kolayca deneyimlenebilir.
San Bernardino'daki eski rotanın 88 süpürmesini, Gotthard Pass'taki tremolo veya 46 saç tokası virajıyla Stilfser Joch'un yaklaşık 24 virajını süren herkes, bu pasaportların her Schlenker'e değer olduğunu bilir.