Kimse gemide bir çocuk korkusu olarak kabul edilmek istemiyor, ancak uzun süren uçuşlar için öngörünün sınırları var. Bir ankete göre, yolcuların en büyük korkusu, sadece kazı durdurmak istemeyen oturmaya yakın oturmaya yakın oturmaktır. İlk havayolları tepki veriyor.
En iyi ses telefonları bile teslim oluyor. Birçok yolcunun uçmadan önce paniği yoktur.
Ama önce:
Uhh, kartal baykuş! Juaaa! AA, Ah, Ah, Ahh, Aaah! Aaaaiiiieeee! Bäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
Uzun bir çığlık uçuşunun hemen yanında, arkasında veya önünde uzun bir çığlık uçuşuna yerleştirilmesi söz konusu olduğunda, durmayan kükreme. Transatlantik uçuşlarda bile ne yazık ki tatil dönemlerinde kaçınılmaz olan bir durum.
Uçaktaki en büyük korku
Her halükarda, uçaktaki en kötü sıkıntılar hakkında yeni bir uluslararası araştırma, türbülansın bile çocukların kükreme kadar can sıkıcı olmadığını öğrenmek istiyor. Komşu koltukta sekiz saatlik bir Heulboje'ye karşı zaten sallanan türbülans veya hava deliklerinde birkaç apse nedir? Bu sinirlere giriyor.
ABD Seyahat Bagaj Servisi sıçramasına göre, gecikmeler nispeten daha küçük kötülük. Her halükarda, katılımcıların çoğunluğu, yüzde 52'si, küçük kabus sürahisinin önünde en büyük sinir çarpışmasına sahip, bu da sadece yandaki kükremeyi durdurmak istemiyor.
Çocukların uçaktaki çığlıkları şüphesiz hassas bir konudur. Kimse gemide bir çocuk korkusu olarak kabul edilmek istemiyor, havayolu çalışanları aileleri korkutmak istemiyorlar (aynı zamanda müşteri ödüyorlar). Ve elbette ebeveynler, yetiştirme ile bir uçuşta tamamen bunalmış oldukları söylenmek istemiyorlar.
Uçak kabarık bir kale değil
Yolcular spoiler, yavrularından sonra ebeveynlere hitap ettiklerinde sadece durmadan çizilmez, aynı zamanda sürekli olarak öne doğru atar veya bir flummy koltukta nasıl sıçradı?
Oynarken ve romping yaparken çocuk gürültüsü, yasa tarafından çocuk gelişiminin bir ifadesi olarak kabul edilir. Ancak bir uçak ne kabarık bir kale ne de bir top banyosudur.
Aslında, çocukların çığlıkları, yaklaşık olarak dairesel bir testere veya gaza karşılık gelen 80 ila 110 desibel ulaşmayı seviyorlar. Sadece bunu sınıflandırmak için: işte, 85 desibelden işitme koruması giyilmelidir, aksi takdirde işitme hasarı tehditleri vardır. Bu sekiz saatlik bir uçuş için geçerli değildir.
Yetişkinler için yeni dinlenme bölgeleri
Yanlarında çocuk gürültüsüne dayanmayan, tıbbi olarak fonofobi olarak teşhis edilen herkesin şimdi az, ancak birkaç alternatifi var: Birkaç havayolu zaten özel dinlenme alanları tanıttı.
Örneğin, Singapur tabanlı havayolu scoot ve Malezya Air Asya. Scoot'ta, on yaşın altındaki çocukların 40 Euro'luk bir dinlenme primine karşı oturmasına izin verilmediği “sinsice” koltukları vardır; Air Asya'da “sessiz bölge” için 49 Euro.
Rezervasyon sırasında yatıştırıcı gürültü logosu olan koltukları seçebilirsiniz. Bir Avrupa havayolu da var: Corendon Dutch Airlines, 45 Euro'ya mal olan Amsterdam'dan Curaçao'ya Karayip uçuşlarında 16 yaşından itibaren yolcular için sessiz koltuklar sunuyor. Onlar iyi rezerve.
Tabii ki, uçuşa biraz korkutma da incinemedi. Egzersiz için, Frankfurt'tan Newark'a YouTube'da ünlü sekiz saatlik canavar çocuk uçuşunu deneyimleyebilirsiniz.
Acı çeken ortak yolcu Shane Townley'nin ağı olan bir “Demon Child” ile kabus üzerinde yapılan ünlü çığlık kaydı, “Inside Edition” da en çok izlenen YouTube videolarından biridir. İşitme korumasını unutmayın!
Soru, annenin gemiye nasıl tepki verdiği devam ediyor mu? İPad için WiFi istedi.
Ebeveynler daha hoşgörülü mü?
Ebeveynlerin gemide yabancı çocuk gürültüsünü tolere etme olasılıkları daha yüksek olsun, çünkü durumu sadece uçakta otururken ve resimli kitaplar, atıştırmalık, oynatma veya sadece yavruları çizerken çok iyi biliyorlar, görülüyor. Çünkü bu, bir ebeveynin bile barışını yaşamak için beklenen çocukların kükremesinden iyi oturmayı tercih ettiğini düşündüğünüzden daha sık olur.
Bu, Aralık 2024'te bir hava gezginleri tarafından deneyimlendi. ABD uçuşunda, bir öfke nöbeti alan, kalıcı olarak kükreyen ve annesi için çığlık atan bir yürümeye başlayan çocuğa sevgiyle baktı. Çocuğun babası onu sakinleştirmeye çalıştı.
Ancak varışta, güzel bayan, annenin gemide çok iyi, iki sırada olması, çocuğunun çağrılarını görmezden gelmesi, kendini tanımadığı ve kulaklık ve zencefil ile soğutulmayı tercih ettiği için rahatsız oldu.
En iyi ses telefonları bile teslim oluyor. Birçok yolcunun uçmadan önce paniği yoktur.
Ama önce:
Uhh, kartal baykuş! Juaaa! AA, Ah, Ah, Ahh, Aaah! Aaaaiiiieeee! Bäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
Uzun bir çığlık uçuşunun hemen yanında, arkasında veya önünde uzun bir çığlık uçuşuna yerleştirilmesi söz konusu olduğunda, durmayan kükreme. Transatlantik uçuşlarda bile ne yazık ki tatil dönemlerinde kaçınılmaz olan bir durum.
Uçaktaki en büyük korku
Her halükarda, uçaktaki en kötü sıkıntılar hakkında yeni bir uluslararası araştırma, türbülansın bile çocukların kükreme kadar can sıkıcı olmadığını öğrenmek istiyor. Komşu koltukta sekiz saatlik bir Heulboje'ye karşı zaten sallanan türbülans veya hava deliklerinde birkaç apse nedir? Bu sinirlere giriyor.
ABD Seyahat Bagaj Servisi sıçramasına göre, gecikmeler nispeten daha küçük kötülük. Her halükarda, katılımcıların çoğunluğu, yüzde 52'si, küçük kabus sürahisinin önünde en büyük sinir çarpışmasına sahip, bu da sadece yandaki kükremeyi durdurmak istemiyor.
Çocukların uçaktaki çığlıkları şüphesiz hassas bir konudur. Kimse gemide bir çocuk korkusu olarak kabul edilmek istemiyor, havayolu çalışanları aileleri korkutmak istemiyorlar (aynı zamanda müşteri ödüyorlar). Ve elbette ebeveynler, yetiştirme ile bir uçuşta tamamen bunalmış oldukları söylenmek istemiyorlar.
Uçak kabarık bir kale değil
Yolcular spoiler, yavrularından sonra ebeveynlere hitap ettiklerinde sadece durmadan çizilmez, aynı zamanda sürekli olarak öne doğru atar veya bir flummy koltukta nasıl sıçradı?
Oynarken ve romping yaparken çocuk gürültüsü, yasa tarafından çocuk gelişiminin bir ifadesi olarak kabul edilir. Ancak bir uçak ne kabarık bir kale ne de bir top banyosudur.
Aslında, çocukların çığlıkları, yaklaşık olarak dairesel bir testere veya gaza karşılık gelen 80 ila 110 desibel ulaşmayı seviyorlar. Sadece bunu sınıflandırmak için: işte, 85 desibelden işitme koruması giyilmelidir, aksi takdirde işitme hasarı tehditleri vardır. Bu sekiz saatlik bir uçuş için geçerli değildir.
Yetişkinler için yeni dinlenme bölgeleri
Yanlarında çocuk gürültüsüne dayanmayan, tıbbi olarak fonofobi olarak teşhis edilen herkesin şimdi az, ancak birkaç alternatifi var: Birkaç havayolu zaten özel dinlenme alanları tanıttı.
Örneğin, Singapur tabanlı havayolu scoot ve Malezya Air Asya. Scoot'ta, on yaşın altındaki çocukların 40 Euro'luk bir dinlenme primine karşı oturmasına izin verilmediği “sinsice” koltukları vardır; Air Asya'da “sessiz bölge” için 49 Euro.
Rezervasyon sırasında yatıştırıcı gürültü logosu olan koltukları seçebilirsiniz. Bir Avrupa havayolu da var: Corendon Dutch Airlines, 45 Euro'ya mal olan Amsterdam'dan Curaçao'ya Karayip uçuşlarında 16 yaşından itibaren yolcular için sessiz koltuklar sunuyor. Onlar iyi rezerve.
Tabii ki, uçuşa biraz korkutma da incinemedi. Egzersiz için, Frankfurt'tan Newark'a YouTube'da ünlü sekiz saatlik canavar çocuk uçuşunu deneyimleyebilirsiniz.
Acı çeken ortak yolcu Shane Townley'nin ağı olan bir “Demon Child” ile kabus üzerinde yapılan ünlü çığlık kaydı, “Inside Edition” da en çok izlenen YouTube videolarından biridir. İşitme korumasını unutmayın!
Soru, annenin gemiye nasıl tepki verdiği devam ediyor mu? İPad için WiFi istedi.
Ebeveynler daha hoşgörülü mü?
Ebeveynlerin gemide yabancı çocuk gürültüsünü tolere etme olasılıkları daha yüksek olsun, çünkü durumu sadece uçakta otururken ve resimli kitaplar, atıştırmalık, oynatma veya sadece yavruları çizerken çok iyi biliyorlar, görülüyor. Çünkü bu, bir ebeveynin bile barışını yaşamak için beklenen çocukların kükremesinden iyi oturmayı tercih ettiğini düşündüğünüzden daha sık olur.
Bu, Aralık 2024'te bir hava gezginleri tarafından deneyimlendi. ABD uçuşunda, bir öfke nöbeti alan, kalıcı olarak kükreyen ve annesi için çığlık atan bir yürümeye başlayan çocuğa sevgiyle baktı. Çocuğun babası onu sakinleştirmeye çalıştı.
Ancak varışta, güzel bayan, annenin gemide çok iyi, iki sırada olması, çocuğunun çağrılarını görmezden gelmesi, kendini tanımadığı ve kulaklık ve zencefil ile soğutulmayı tercih ettiği için rahatsız oldu.